Na ile słów pozycjonować stronę
Wybór słów kluczowy jest kluczowy w pozycjonowaniu każdej witryny. Czy jednak zastanawialiśmy się kiedyś, ilu tak naprawdę fraz potrzebujemy? Jak się okazuje, zbyt mała liczba nie tylko nie przyniesie rezultatów, ale może być także szkodliwa dla naszej witryny. Jak więc szukać złotego środka? Czy opłaca się pozycjonować na kilka słów kluczowych Dla właścicieli małych stron internetowych pozycjonowanie na kilkaset słów kluczowych...
Kiedy są widoczne efekty pozycjonowania
O pozycjonowaniu mówi każdy. Czy jednak wiemy, ile czasu zajmie nam osiągnięcie pożądanej pozycji? Jak się okazuje, działania SEO są znacznie bardziej złożone i zależne od wielu czynników. Wpływają one nie tylko na sam efekt pozycjonowania, jak też na potrzebny czas i nakład pracy. Czy agencja SEO jest w stanie zapewnić nam 100% rezultat? Korzystając z usług profesjonalnej agencji SEO, raczej...
Jak pozycjonować stronę w Google
Pozycjonowanie to szereg niezbędnych działań, dzięki którym mamy szanse na uzyskanie wysokiej pozycji w internecie. Należą do nich zarówno aspekty techniczne, jak i contentowe. Jak więc pozycjonować, aby osiągnąć oczekiwany efekt? Wybierz uważnie słowa kluczowe Jednym z podstawowych czynników, które wpływają na pozycję w wyszukiwarkach, jest dobór słów kluczowych. Nie pozwólmy na to, aby pozycjonować na losowo wybrane frazy, które nie...
Pozycjonowanie lokalne a pozycjonowanie dla e-commerce – co je różni
Agencje, które prowadzą pozycjonowanie lokalne oraz dla e-commerce, przygotowują oddzielne oferty dla klientów. Każda z nich jest dedykowana do danej działalności i wygląda inaczej. Dlaczego ich rozróżnienie jest ważne i co dzieli oba procesy od siebie? Dla kogo jest pozycjonowanie lokalne oraz e-commerce? Wydawać by się mogło, że pozycjonowanie w każdym przypadku polega na tych samych mechanizmach dla wszystkich branż. Jednakże...
Jak content marketing wspiera sprzedaż
Content marketing ma za zadanie publikację wartościowych tekstów dla naszych odbiorców. Dlaczego jednak tylko 5% treści odpowiada za 90% konwersji? Warto przyjrzeć się bliżej obecnemu procesowi marketingowemu, aby być bardziej skutecznym. Możliwości oferowany przez content marketing Proces content marketingu możemy uprościć do zwiększenia zainteresowania naszą markę poprzez dystrybucję odpowiednich treści. Mają one na celu przede wszystkim odpowiadać na potrzeby użytkowników i...
Jak prowadzić kampanię WoMM
Marketing szeptany jest coraz częściej docenianym narzędziem budowania wizerunku marki. Współpraca ze znanymi influencerami oraz angażujące publikacje w internecie, pomogą nam wypromować markę, która stanie się pożądana przez użytkowników. Jak więc poprowadzić kampanię bez nachalnej reklamy? Czy jest WoMM? Terminem WoMM (ang. Word of Mouth Marketing) określamy szereg działań, które mają na celu zwiększenie świadomości marki. W tym przypadku wykorzystywane są...
PR dla przedsiębiorcy
Artykuł sponsorowany jest formą reklamy nienachalnej, którą wykorzystuje content marketing. To właśnie ten natywny charakter pozwala na osiąganie lepszych wyników aniżeli standardowe treści reklamowe. Na czym polega jego siła oraz jak napisać skuteczny artykuł sponsorowany dla naszej marki? Dlaczego artykuł sponsorowany jest skuteczny? Nawet najdroższy baner reklamowy z atrakcyjną grafiką oraz z chwytliwym hasłem, nie przykuje uwagi użytkownika na dłużej aniżeli...
Pozycjonowanie – za efekt czy abonament
Agencje proponują różne modele rozliczeń w zależności od oczekiwań klienta i dostępnych narzędzi. Jak się okazuje, rodzaj płatności, jaki oferuje agencja, mówi dużo o tym, czego możemy się spodziewać. Jakie rozliczenie będzie więc najskuteczniejsze – pozycjonowanie za efekt czy abonament? Pozycjonowanie za efekt Jeszcze kilka lat temu pozycjonowanie za efekt było powszechną praktyką. Agencja SEO zawierała umowę z klientem na osiągnięcie...
Ruch użytkowników na stronie internetowej
Ruch użytkowników świadczy o tym, czy witryna jest atrakcyjna, czy też wymaga optymalizacji. Informacji na ten temat dostarczą nam raporty z narzędzi do monitorowania, takie jak Google Analytics. Czego możemy się dzięki nim dowiedzieć oraz jakie wyciągnąć wnioski? Dlaczego warto mierzyć ruch użytkowników na stronie? Prowadzenie strony internetowej wymaga nieustannego trzymania ręki na pulsie. Obserwacja tego, jak wygląda ruch użytkowników na...
Jak wybrać adres domeny internetowej
Wybór właściwego adresu domeny internetowej jest tak samo ważny, jak nazwa firmy. Żeby użytkownicy ją kojarzyli, a wyszukiwarki poprawnie indeksowały, trzeba zachować jej odpowiednią konstrukcję. Na jaką domenę się zdecydować, aby była najlepiej kojarzona z naszą branżą? Nazwa firmy czy słowo kluczowe? Wydawać by się mogło, że słowo kluczowe w adresie strony internetowej, będzie pozytywnie wpływać na jej pozycję w organicznych...

POPULARNE POSTY