Jak sprawdzić pozycję strony w Google
Wyświetlanie się na najwyższych pozycjach Google to cel każdego, kto działa w internecie. Jednak oprócz monitorowania słów kluczowych, warto zwrócić uwagę także na inne parametry, jak linkowanie czy źródła ruchu. Czym je mierzyć i jak udoskonalać? Sprawdzenie pozycji słów kluczowych W analizie stron internetowych jednym z najważniejszych aspektów jest to, jakie pozycje one osiągają na poszczególne słowa kluczowe. Ich monitoring pozwoli...
Na czym polega optymalizacja strony internetowej
Optymalizacja jest obok pozycjonowania jednym z narzędzi SEO. To właśnie ona pozwoli nam na dopracowanie naszej witryny, aby była przyjazna użytkownikom i robotom wyszukiwarki. Od czego jednak warto zacząć oraz jakie elementy witryny wymagają naszej największej uwagi? Od czego rozpocząć optymalizację? Jeżeli jeszcze nie optymalizowaliśmy naszej strony internetowej, może nam się wydawać, że ilość zadań jest przytłaczająca. Warto jednak opracować plan...
Jak sprawdzić pozycjonowanie w Google
Czy wiesz, jaką pozycję zajmuje Twoja strona na najważniejsze słowa kluczowe? Jeśli nie, to koniecznie przeczytaj, jak sprawdzić swoją widoczność w Google. Ponadto omówimy także, jak wykorzystywać raporty z m.in. Google Search Console, aby uzyskiwać jeszcze lepsze wyniki i zwiększać ruch organiczny. Dlaczego warto sprawdzać swoją pozycję w Google? Wyszukiwarka Google jest odpowiedzialna za ponad 95% zapytań, jakie mają Polacy. Niejednokrotnie...
Na ile słów pozycjonować stronę
Wybór słów kluczowy jest kluczowy w pozycjonowaniu każdej witryny. Czy jednak zastanawialiśmy się kiedyś, ilu tak naprawdę fraz potrzebujemy? Jak się okazuje, zbyt mała liczba nie tylko nie przyniesie rezultatów, ale może być także szkodliwa dla naszej witryny. Jak więc szukać złotego środka? Czy opłaca się pozycjonować na kilka słów kluczowych Dla właścicieli małych stron internetowych pozycjonowanie na kilkaset słów kluczowych...
Kiedy są widoczne efekty pozycjonowania
O pozycjonowaniu mówi każdy. Czy jednak wiemy, ile czasu zajmie nam osiągnięcie pożądanej pozycji? Jak się okazuje, działania SEO są znacznie bardziej złożone i zależne od wielu czynników. Wpływają one nie tylko na sam efekt pozycjonowania, jak też na potrzebny czas i nakład pracy. Czy agencja SEO jest w stanie zapewnić nam 100% rezultat? Korzystając z usług profesjonalnej agencji SEO, raczej...
Jak pozycjonować stronę w Google
Pozycjonowanie to szereg niezbędnych działań, dzięki którym mamy szanse na uzyskanie wysokiej pozycji w internecie. Należą do nich zarówno aspekty techniczne, jak i contentowe. Jak więc pozycjonować, aby osiągnąć oczekiwany efekt? Wybierz uważnie słowa kluczowe Jednym z podstawowych czynników, które wpływają na pozycję w wyszukiwarkach, jest dobór słów kluczowych. Nie pozwólmy na to, aby pozycjonować na losowo wybrane frazy, które nie...
Pozycjonowanie lokalne a pozycjonowanie dla e-commerce – co je różni
Agencje, które prowadzą pozycjonowanie lokalne oraz dla e-commerce, przygotowują oddzielne oferty dla klientów. Każda z nich jest dedykowana do danej działalności i wygląda inaczej. Dlaczego ich rozróżnienie jest ważne i co dzieli oba procesy od siebie? Dla kogo jest pozycjonowanie lokalne oraz e-commerce? Wydawać by się mogło, że pozycjonowanie w każdym przypadku polega na tych samych mechanizmach dla wszystkich branż. Jednakże...
Jak content marketing wspiera sprzedaż
Content marketing ma za zadanie publikację wartościowych tekstów dla naszych odbiorców. Dlaczego jednak tylko 5% treści odpowiada za 90% konwersji? Warto przyjrzeć się bliżej obecnemu procesowi marketingowemu, aby być bardziej skutecznym. Możliwości oferowany przez content marketing Proces content marketingu możemy uprościć do zwiększenia zainteresowania naszą markę poprzez dystrybucję odpowiednich treści. Mają one na celu przede wszystkim odpowiadać na potrzeby użytkowników i...
Jak prowadzić kampanię WoMM
Marketing szeptany jest coraz częściej docenianym narzędziem budowania wizerunku marki. Współpraca ze znanymi influencerami oraz angażujące publikacje w internecie, pomogą nam wypromować markę, która stanie się pożądana przez użytkowników. Jak więc poprowadzić kampanię bez nachalnej reklamy? Czy jest WoMM? Terminem WoMM (ang. Word of Mouth Marketing) określamy szereg działań, które mają na celu zwiększenie świadomości marki. W tym przypadku wykorzystywane są...
PR dla przedsiębiorcy
Artykuł sponsorowany jest formą reklamy nienachalnej, którą wykorzystuje content marketing. To właśnie ten natywny charakter pozwala na osiąganie lepszych wyników aniżeli standardowe treści reklamowe. Na czym polega jego siła oraz jak napisać skuteczny artykuł sponsorowany dla naszej marki? Dlaczego artykuł sponsorowany jest skuteczny? Nawet najdroższy baner reklamowy z atrakcyjną grafiką oraz z chwytliwym hasłem, nie przykuje uwagi użytkownika na dłużej aniżeli...

POPULARNE POSTY