Strona główna Blog
Link buildingiem powinni być zainteresowani nie tylko specjaliści SEO. Wiedza na temat pozyskiwania linków przyda się każdemu, kto jest właścicielem bloga lub innej strony internetowej. Dzięki skutecznemu link buildingowi jesteśmy w stanie poprawić swoją pozycję w internecie, a także zadbać o wiarygodność w oczach wyszukiwarki. Jak zatem pozyskiwać linki, aby zobaczyć efekty?
Rodzaje linków
Linkiem nazywamy odnośniki, które prowadzą do podstrony...
Pozycjonowaniem marki nazywamy projektowanie obrazu naszych usług w umyśle grupy docelowej. Umożliwia nam ono nie tylko wyróżnienie się od konkurencji, ale również podkreślenie naszych atutów i wartości. Pozycjonowanie marki usprawnia komunikację, jak też dostarcza szereg informacji na temat naszych klientów i ich oczekiwań. Jest ono niezbędnym elementem strategii marketingowej, jeśli dążymy do skuteczności.
Kiedy należy rozpocząć pozycjonowanie marki?
Wielu przedsiębiorców decyduje...
Wydawcom stron naturalnie zależy na generowanie jak największego ruchu. W tym celu stosują różne kanały dystrybucji treści oraz reklamy. Na których jednak warto się skupić? Przedstawiamy najskuteczniejsze metody, pozwalające na wygenerowanie ruchu.
Skup się na treści
Nie ma co ukrywać, że strona internetowa w dużym stopniu opiera się na treści, jaką przekazuje. To właśnie ona jest głównym czynnikiem, z którego powodu...
Wyświetlanie się na najwyższych pozycjach Google to cel każdego, kto działa w internecie. Jednak oprócz monitorowania słów kluczowych, warto zwrócić uwagę także na inne parametry, jak linkowanie czy źródła ruchu. Czym je mierzyć i jak udoskonalać?
Sprawdzenie pozycji słów kluczowych
W analizie stron internetowych jednym z najważniejszych aspektów jest to, jakie pozycje one osiągają na poszczególne słowa kluczowe. Ich monitoring pozwoli...
Optymalizacja jest obok pozycjonowania jednym z narzędzi SEO. To właśnie ona pozwoli nam na dopracowanie naszej witryny, aby była przyjazna użytkownikom i robotom wyszukiwarki. Od czego jednak warto zacząć oraz jakie elementy witryny wymagają naszej największej uwagi?
Od czego rozpocząć optymalizację?
Jeżeli jeszcze nie optymalizowaliśmy naszej strony internetowej, może nam się wydawać, że ilość zadań jest przytłaczająca. Warto jednak opracować plan...
Czy wiesz, jaką pozycję zajmuje Twoja strona na najważniejsze słowa kluczowe? Jeśli nie, to koniecznie przeczytaj, jak sprawdzić swoją widoczność w Google. Ponadto omówimy także, jak wykorzystywać raporty z m.in. Google Search Console, aby uzyskiwać jeszcze lepsze wyniki i zwiększać ruch organiczny.
Dlaczego warto sprawdzać swoją pozycję w Google?
Wyszukiwarka Google jest odpowiedzialna za ponad 95% zapytań, jakie mają Polacy. Niejednokrotnie...
Wybór słów kluczowy jest kluczowy w pozycjonowaniu każdej witryny. Czy jednak zastanawialiśmy się kiedyś, ilu tak naprawdę fraz potrzebujemy? Jak się okazuje, zbyt mała liczba nie tylko nie przyniesie rezultatów, ale może być także szkodliwa dla naszej witryny. Jak więc szukać złotego środka?
Czy opłaca się pozycjonować na kilka słów kluczowych
Dla właścicieli małych stron internetowych pozycjonowanie na kilkaset słów kluczowych...
O pozycjonowaniu mówi każdy. Czy jednak wiemy, ile czasu zajmie nam osiągnięcie pożądanej pozycji? Jak się okazuje, działania SEO są znacznie bardziej złożone i zależne od wielu czynników. Wpływają one nie tylko na sam efekt pozycjonowania, jak też na potrzebny czas i nakład pracy.
Czy agencja SEO jest w stanie zapewnić nam 100% rezultat?
Korzystając z usług profesjonalnej agencji SEO, raczej...
Pozycjonowanie to szereg niezbędnych działań, dzięki którym mamy szanse na uzyskanie wysokiej pozycji w internecie. Należą do nich zarówno aspekty techniczne, jak i contentowe. Jak więc pozycjonować, aby osiągnąć oczekiwany efekt?
Wybierz uważnie słowa kluczowe
Jednym z podstawowych czynników, które wpływają na pozycję w wyszukiwarkach, jest dobór słów kluczowych. Nie pozwólmy na to, aby pozycjonować na losowo wybrane frazy, które nie...
Agencje, które prowadzą pozycjonowanie lokalne oraz dla e-commerce, przygotowują oddzielne oferty dla klientów. Każda z nich jest dedykowana do danej działalności i wygląda inaczej. Dlaczego ich rozróżnienie jest ważne i co dzieli oba procesy od siebie?
Dla kogo jest pozycjonowanie lokalne oraz e-commerce?
Wydawać by się mogło, że pozycjonowanie w każdym przypadku polega na tych samych mechanizmach dla wszystkich branż. Jednakże...